Енергопостачання для кожного
Стандартний формат договору може бути редагований та змінений згідно з споживчими інтересами. Проте, у випадку не уникнення спорів, ми вкладемо всіх можливих зусиль для мирного вирішення спорів шляхом переговорів.
Якщо спір не було вирішено шляхом переговорів, відповідно до статті 21 споживач подає заяву до Національної комісії, яка несе відповідальність за ефективне регулювання державою таких сфер, як енергетика та комунальні послуги. Вона виконує свої функції відповідно до 21 статті Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг». Іншим варіантом, який передбачає чинне законодавство є – розгляд суперечки під час судового процесу.
Якщо є запитання до наших працівників, можливо ви маєте інформацію щодо загрози енергобезпеці чи хочете написати звернення, претензії чи скаргу можете звернутись за номером телефону:
телефон кол центра:
Або відправте повідомлення на електронну пошту:
info.magistralenergo@gmail.com
Або відправити ваш лист на нашу адресу:
09113, Київська область, місто Біла Церква, вул. Січневого прориву, будинок 39-В
Є декілька можливих способів подачі скарги, претензій чи звернень:
Відповідно до вимог оформлення скарг, звернень чи претензій, вони повинні відповідати таким вимогам оформлення :
Порядок для повідомлення щодо загрози небезпеці електробезпеки.
Саме він встановлює чіткі послідовні дії для звернення про дані щодо гроз електробезпеки. Такий порядок був встановлений для швидкої акції керівництва, передавання даних щодо місцезнаходження події, яка оже загрожувати людям, тваринам, обладнанню, що постачає лектроенкргію, або ймовірних аварій.
І. Всім працівникам та свідкам загрози електробезпеки необхідно слідувати наступному алгоритму дій:
Швидко донести дані про ймовірну загрозу.
Працівники надають інформацію керівникові, якому вони підпорядковуються на підприємстві. У іншому випадку, це може бути – інша уповноважена особа.
Самі клієнти-споживачі подають звернення у центр споживчого обслуговування ТОВ «Магістраль Енерго»
Порядок дій: При виникненні подій, що можуть нести загрозу електробезпеці, перш за все необхідно дотримуватись безпечної відстані від епіцентру подій. Якщо ми можемо спостерігати замикання чи, наприклад, пошкодженням дротів деревом, 8 метрів – буде безпечною відстанню. Наступним кроком буде – сповіщення про загрозу всіх людей,які є поблизу, не дозволяючи підходити ближче до даного місця людям та тваринам. Потім треба сповістити про випадок керівника, якщо ви являєтесь дпрацюючим працівником підприємства, якщо клієнтом – то у центр споживчого обслуговування ТОВ «Магістраль Енерго» за телефоном: 067-500-51-88
телефон кол центра:
0981382353ІІ. Керівники всієї компанії при одержання інформації щодо подій, які є загрозою електробезпеці, повинні діяти відповідно до такого порядку дій:
Терміново отримані дані передаються у вищі інстанції. При пожежі, повідомити РЕМ, відділ цивільного захисту та пожежної безпеки, РЕМ, ОДС, центр обслуговування клієнтів ТОВ «Магістраль Енерго» за телефоном: 067-500-51-88
Порядок дій: Вище керівництво дає оцінку ситуації та визначає отримані наслідки на даний момент. Окрім цього, вони відповідають організування, при потребі, та забезпечити домедичну допомогу та вибрати варіанти дій, які не допустили би повторення таких небезпечних подій та інших загроз електронебезпеки.